Cuz it's mah birthday!

 
Japp, precis som titeln säger så är det min födelsedag! Äntligen slipper jag alla frågor som: Är du 97a? eller liknande! I alla fall ett halvår till... Men ja. Jag började dagen med att bussarna och tågen knappt gick, så jag kom till skolan en timme försent ungefär. Efter skolan jobbade jag och sen fick jag skjuts hem av mamma.
På kvällen blev jag lite firad av mina föräldrar och min yngsta storebror. Jag fick ett stativ till kameran från mamasita och papi och ett underbart armband av min bror! På lördag kommer min äldsta storebror och hans flickvän och farmor hit för min äldsta bror fyller år i morgon så vi ska firas tillsammans. Då kommer jag troligtvis få presenter igen. Sen kommer födelsedagspresenterna droppa in lite här och var under vintern eftersom min släkt i stort sätt bor i Upplsala, och då träffas vi inte så ofta. 
Nu ska jag göra ingenting en liten stund till och sedan blir det sängen för mig! Jag kan inte fatta att det är onsdag redan! Om två dagar är det helg :D
See you later, alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: