Ett bra avslut på en stressig dag.

Orkade inte ta någon bild på min egen varma choklad så det fick bli en bild från internet.
Jag sitter just nu och dricker varm choklad. Har precis tränat och duschat, så himla skönt! Hade världens träningsvärk sen igår. Dagen idag har varit mixad. Jag åkte hem efter halva dagen i skolan för att jag mådde dåligt... Men sen runt fyra så kände jag att nej, nu måste jag köpa en biljett till en julkonsert imorgon. Så jag stressade mig ner till centrum och var framme vid tio i fem (stället där dom sålde biljetterna stängde fem), så jag var jätteglad över att jag hann ner, bara för att sedan få veta att "Nej, dom säljs på plats nu". Blev så jävla frustrerad. Så imorgon ska jag åka in till stan och hoppas på att få en biljett. Hoppas verkligen det. Annars får jag väl åka hem. Fett surt...
Men imorgon blir det skola, slutar tio över tolv. Sen åker jag in till stan och springer lite ärenden och sen hoppas jag att jag får tag på en biljett!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: