Kör på lite typiska bloggfrågor sådär mitt i natten

OM MIG
Namn 
- Siri From
Bor - Upplands Väsby, utanför Stockholm

Syskon - Richard och Sebastian
Född - 1996
Ögonfärg - blåaktiga
Längd - 175-180
Sko storlek - 37-38
Höger eller vänsterhänt -Höger

Stjärntecken - Skytt
Hårfärg - Mörkblondish
Födelseort - Upplands Väsby
Hudfärg - Ljus

 

Dagens...
Låt - The Pretty Reckless - You 

Saknar - Amina och Sofia
Kläder - Mjukisar, t-shirt och hoodie

Dagens humör - Glad
Underkläder - Underkläder
Mat - Julmat/rester
Köp - Inget
Göra sen - Sova eller se på film
Godis - Pepsi om det räknas? 
Pinsammaste - Inget pinsamt


SVARA ÄRLIGT!!
Tycker du om att plocka svamp - Har aldrig gjort det.
Var någonstans på kroppen har du mest muskler
 - Eh.... Mag/rygg eller ben
Tycker du att du själv är söt/snygg - Njae
Du ger mycket komplimanger till andra - Det beror på. Förtjänar dom det så ja
Är du nöjd med ditt förnamn - Om jag hade fått byta så att jag inte kommit på något annat, om man säger så
Du tycker att du själv är smart - Hahaha, nae
Vad är det sämsta hos dig
 - Ingen aning
Vad är det bästa hos dig - Min dåliga humor!! Hahaha
Har du bra självförtroende - Det tror jag nog, hyffsat i alla fall
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? -
 Det beror på... Men mellan 2-5 kanske
Du tycker om att vara med tjejer? - Ja
Känner du dina grannar
 - Hyffsat
Vad har du för färg på dina underkläder - Svart och vit
Svär du ofta - Ibland, aldrig hemma dock
Gillar du skolan - Både ja och nej, skolarbete - nej, träffa kompisar - ja
Har du någon gång skolkat - Det har väl alla?
Spelar du något instrument - Nope, har gjort
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i: Fotboll, innebandy, gymnastik, något mer och balett 
Vad ska du jobba som?
 - Lärare tror jag
Har du några piercningar - Förutom öronen, nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - När jag går förbi en
Tycker du om djur - Jopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: