Nu kör vi om från början!

 
Välkommen hit till mitt lilla hörn av bloggvärlden.
Jag heter Siri From, fyller 16 om fem dagar (!!). Jag tycker väldigt mycket om att fotografera och sjunga. Att dansa balett är också en stor passion jag har och jag har hållt på med det i nio år, tror jag.
Sen början av den här hösten har jag velat börja om på nytt på den här bloggen för att verkligen komma igång med bloggandet. Det här kommer till största del vara en fotoblogg, det är i alla fall vad jag hade tänkt. Så vi får hoppas att det blir så! Men jag kommer skriva om allt möjligt och det kommer nog bli väldigt stor variation bland bilderna. Jag kommer ta bilder med min Nikon D5100 med mitt AF-S DX 18-105/3.5-5.6 G ED objektiv. Min plan var att när jag hade fått min nya kamera så skulle jag börja blogga ordentligt med ordentliga bilder, och det var planerat att jag skulle få min nikon tidigare under hösten, men jag fick den igår faktiskt. Men bättre sent än aldrig, eller vad är det man säger?
Ni får gärna komma med förslag på vad ni vill att jag ska skriva om. Det kommer även komma upp lite vloggar ibland som jag kommer lägga upp på min youtubekanal där jag heter sirisens, som den här bloggen gör.
See you later, alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: