So many thoughts yet so little words

 
Igår var det sista NT showen på Rudbeck. Det var jättetråkigt för den var så bra!
Igår gick vi bara till ett, sen drog jag och tjejerna till Sollentuna centrum och fikade för vi hade två timmar att döda innan NT showen började. Det var väldans kul! Efter NT showen drog jag och Olivia till Solna centrum, det var faktiskt första gången jag var där. Vi gick runt i lite affärer och fikade. Sen kom jag hem runt kvart i åtta. Resten av kvällen mös jag bara med familjen. Vi kollade på sista Batman och sedan låg jag i min säng och tittade på Victoria's Secter Fashion Show 2012.
Idag kommer min äldste bror och hans tjej och farmor hit för att fira mig och min äldste bror för att jag fyllde år i onsdags och brorsan i torsdags. Så det ska bli kul!
Nu måste jag nog städa mitt rum innan mamma blir irriterad för att jag inte har gjort det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: