Ändrade planer

Det blev lite ändrade planer igår. Tanken var att jag skulle hinna ställa in lite tidsinställda inlägg för gårdagen och idag, men jag fick lov att åka nästan en timme tidigare hemifrån så jag hann inte göra det. Jag träffade lite folk och vi drog in till café 60 och satt där till kvart i elva. Sen drog jag med hem till Sofia och sov där. Idag åkte jag hem till Amina för att hinna träffa henne innan hon drar till Frankrike imorgon.
Imorgon ska jag in till stan med Ulrika och ska nog bara vara hemma på kvällen sen, måste få lite plugg gjort för idag var jag alldeles för lat.
Eftersom jag har varit på landet hela helgen så har jag inte haft chansen att riktigt "djuprengöra mig", så jag ska ta och göra det nu tänkte jag. Hårinpaktning, måla naglarna, raka benen, you name it ;)
 
Vi kan vara jävligt snygga ibland. Richard, jag och papi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: