Lördagen den tjugosjunde april

Snart är april över. Vilket betyder att det är lite mer än en månad kvar till juni. Och juni betyder skolavslutning, bästis fyller år och SOMMAR! Åh vad jag önskar att den kunde komma lite fortare. Har fortfarande panik angående sommarjobb... Får veta om jag får jobb i juni (?!?!) och om jag inte får något jobb så är det lite sent att söka annat.
Gårdagen bestod av svenska NP, blodprov, lunch med Chahinaz, läsning, balett och plugg. Dagen kommer väl se liknande ut. Jag ska skriva på en uppsats ungefär hela dagen. Men ikväll blir det bio med Chahinaz! Vi ska se Silver Linings Playbook (Du gör mig galen på svenska) med Jennifer Lawrence och Bradley Cooper. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: