There's nothing like home

Jag kom hem vid 6 tror jag. Sen dess har jag bara tagit det lungt en stund (typ första gången på hela veckan). Men har precis påbörjat lite plugg nu igen. Hade ett naturkunskap idag. Det gick väl bra, hoppas jag. Tycker bara att vi borde ha fått mer tid på oss, jag hann inte svara klart på sista frågan riktigt... Hade även en engelska redovisning/presentation/diskussions sak idag. Skönt att få den överstökat också. Jag glömde bort att säga en sak bara, men jag hoppas att det inte gör något haha. Dock så sa min lärare när jag hade sagt en sak att "Det lät som Hitler". Jag blev sjukt förvirrad då. Jag menar, lät jag som Hitler eller var det det jag sa som lät som något som han sagt eller något? Kunde inte låta bli att ta lite illa upp... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: