Varmaste dagen på hela året

 
Synd bara att jag har tillbringat halva dagen på balettakademien...
Somsagt så har jag dansat idag. Men innan det så rensade vi hela klädkammaren på grejjer och kläder. När jag såg alla vårkläder så kunde jag inte låta bli att längta tills man kan bära kjol utan att tappa benen och klänningar! Ikväll ska jag ta det lungt och plugga lite hade jag tänkt. Imorgon ska jag somsagt på Imagine Dragons konsert (har  fortfarande inte fattat det?!?!?!) och då kommer jag komma hem sent. Jag blev jätteglad när jag upptäckte att vi hade fredagsschema på tisdag och jag har sovmorgon på fredagar till 10.25 så jag behöver inte gå och lägga mig sent och ändå gå upp vid 6 haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: