Darlin' don't be afraid

Det känns som att det enda jag skriver om är plugg och skolan...
Idag slutade jag 12:10, sen åkte jag och tjejerna till Sollentuna och åt på Subway, Sandra kunde inte följa med för hon slutade fyra :(
Men sen åkte jag hem, har legat och degat i soffan några timmar, haha. Men nu sitter jag på mitt rum och målar naglarna. Ska sen plugga till ett prov jag har på torsdag. Jag har haft så ont i huvudet dom senaste dagarna, men det börjar släppa nu. Kanske är för att jag har haft franska prov igår och idag så nu behöver jag inte tänka på det mer den här veckan. Imorgon börjar jag 10:25 och slutar 11:25 om jag inte vill gå på den frivilliga matten, men vi får se. Sen ska jag jobba. När jag får min nästa lön så ska jag nog köpa mig en iPhone. Eller så väntar jag någon månad till så att jag har mer pengar. Hihi. Vet inte om det blir en 4s eller 5. Troligtvis en 4s... Men jag ska inte bestämma något i förväg. Måste köpa nya kläder till våren också. Så det kanske blir ny mobil senare i vår. 
 
Lz32wao_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: