Ett nytt försök

Gör ett nytt försök till att skriva ett inlägg då det förra blev kaos. Ingen text eller bild dök upp, bara en rubrik. Och eftersom jag hade skrivit det på mobilen så gick det inte att ta bort.
Nu ligger jag i alla fall i "min" säng i en stuga utanför Sälen. Woohoo! Imorgon blir första dagen i backen. Ska bli så härligt! Har verkligen längtat. Min dator håller på att dö nu så jag får skriva det här fort. Jag tar med min kompaktkamera till backen så förhoppningsvis så tar jag lite bilder som jag lägger upp imorgon. Jag kommer hem sent på kvällen på fredag någon gång, men förhoppningsvis kommer det komma några inlägg under veckan också. Internet har strulat här uppe idag så har inte kunnat skrivit tidigare. Men nu blir det av!
Förresten, till er som har mitt nummer. Smsa inte mellan 9-18 ungefär, då jag kommer vara i Norge varje dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: