15 Juli 2013

Idag har jag inga planer som alls. Jag ska packa det sista och möjligtvis åka ner till centrum och köpa lite saker. Men inget är ristat i sten ännu. Bytt om har jag inte heller gjort. Just nu är jag hemma, vi kom hem från landet igår. Med vi så menar jag mig själv och min bror. Imorgon åker jag nämligen ut till skärgården. Min kompis har sitt landställe där ute och jag följer med ut till på lördag, och då åker jag direkt till landet. Så bloggningen kommer verkligen suga resten av sommaren ungefär. Jag funderar på att ha en bloggpaus, eftersom jag ändå aldrig bloggar eftersom vi inte har tillräckligt bra internet på landet att jag vill lägga upp bilder, för det tar typ hundra år. Och då blir det ju inte roligt att läsa bloggen. Men då kanske jag sätter ett datum att då börjar jag blogga igen. Typ, om en månad? 15 Augusti? Vad tycker ni? Kom med förslag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: