Dåligt väder

Just nu sitter jag på mitt rum på landet och det åskar utanför mitt fönster just nu. Vi åker hem ikväll och på onsdag tar jag tåget till landet för mamma åker ut på tisdag. Idag har jag gjort i stort sett ingenting. Jag har pratat lite med mamma om mitt rum hemma, för jag ska få en ny säng och då måste jag möblera om. Men det blir nog jättebra.
I fredags träffade jag Evelina vid tre, sen åkte jag hem till henne och vi hade Pretty Little Liars maraton. Vi kom dock inte så långt som vi hade hoppats. Igår åkte jag hem till min bror och hans tjej och sen åkte vi till brorsans lägenhet i Uppsala (som han ska flytta ut från om någon vecka). Där hämtade mamma mig, vi handlade mat och åkte till landet. Sen låg jag typ bara och läste på kvällen. Jag glömde kameran hemma så jag har inga nya bilder att lägga ut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: