Helgen

Jag känner att jag är väldigt dålig på att uppdatera när jag väl gör något, lol. Jag har också märkt att jag skriver lol väldigt ofta. I fredags kom jag hem från landet och var därför hemma hela kvällen. Skulle egentligen till Kairo på kvällen med några kompisar men det blev inte av. I lördags träffade jag Chahinaz. Vi åkte till Sollentuna C en snabbis och sedan var vi ute i Väsby hela dagen. Vi åkte runt på brädorna och mådde allmänt bra helt enkelt. Det var tydligen någon Väsby-festival vid station och vi var där en snabbis och folket som var där verkade ha kul. Idag vaknade jag sent och åkte till Amina vid halv tre. Några andra från gamla klassen var där så vi hade det trevligt tillsammans, spelade kort och bara pratade.
Just nu gör jag mig i ordning lite inför imorgon då jag har avslutning, målar naglarna och lite sånt. Ska snart duscha också. Jag har tyvärr inga bra bilder från idag så det får bli en standard från weheartit. 
Kairo är en badplats där jag bor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: