Helgen

Helgen spenderade jag med Chahinaz. Det blev en väldigt bra helg faktiskt, tycker jag. I fredags satt jag på mitt rum och tittade på film för brodern hade kompisar här. Men på lördagen städade jag och gjorde lite annat. Sen kom Chahinaz hit och vi bestämde oss för att stanna här av olika skäl och titta på film istället för att åka vidare som det var tänkt. I söndags var vi ute och sprang, sen tränade vi. Sen drog vi ner till centrum, käkade och gick runt lite. Vi träffade på några andra kompisar innan jag skulle dra, så jag stannade lite längre än vad som var tänkt. Och på slutet fick jag ta en 30 min promenad hem igen för att hemma sedan äta en sen middag med familjen. Men det var en bra helg med fint väder! I alla fall söndagen. Jag ser fett liten ut på bilden men jag sitter liksom bakom typ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: