Long time no talk

Eftersom jag nyligen publicerade ett inlägg så tänkte jag passa på att skriva ett till. De första två veckorna av sommarlovet har rullat förbi väldigt fort. Jag träffade vänner hemma i Väsby fram tills i onsdags. Då åkte jag med mamma till landet och sedan handlade vi till midsommar. Vi firar alltid midsommar på vårat torp med mamma sida av släkten. Det var jättekul i år för vi var fler än vi brukar och det var jättefint väder. Alla mina kusiner kom med respektive och barn och moster med man och mormor och morfar. De ända som inte var där var broder med flickvän och morbror och hans barn. Vi åt mycket god mat, hade ett impulsvattenkrig (som startade med att min äldsta kusin hällde vatten över mig när jag satt i en solstol), vilken snäll kusse jag har va?, och krocket vid midnatt samt lite gull med nyaste tillskottet till familjen, nämligen Erik som är knappt en månad och eftersom min morfar också heter Erik så var vi ju tvugna att ta en bild på dom två tillsammans. Jag somnade vid två-tre och vaknade vid elva i morse. Idag har jag varit jätteseg och bara legat i sängen och läst i stort sätt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: