Now you've hit a wall and you've hit it hard

Idag hjälpte jag och mamma & pappa till att bära kartonger och väskor hit och dit. Min bror skulle nämligen flytta. Så vi åkte fram och tillbaka mellan Sollentuna och Uppsala. Sedan fick jag även med mig en ny säng (bredare än jag hade tidigare) och en ny stereo. Så jag har tillbringat lördagseftermiddagen/kvällen med att möblera om och städa och ställa undan saker på mitt rum. Det är inte riktigt klart ännu, troligtvis kommer en ny byrå inhandlas innan det är helt klart. I veckan var jag och mamma till Uppsala, till Ulva och till Norrtälje. Sen var vi även och hälsade på mammas farföräldrar som ligger begravda vid Lännakyrka (tror jag att det var). Det var så pinsamt, för jag hade min systemkamera med mig och fotade lite vid kyrkan. Och då kommer det fram en man (40+ kanske han var) och räckte sin kamera mot mig och sa något på tyska. Jag kan ju inte ett enda ord tyska men förstod att han ville att jag skulle ta en bild av honom med kyrkan i bakgrunden. Det ända problemet var att det var en Sony, och jag kan inte Sony. Jag kan knappt Canon. Nej, jag är en Nikon människa. Men eftersom jag inte kunde Sony så visste jag inte ens hur man startade kamera jäveln! Det slutade med att han fick komma fram och visa, vi skrattade lite åt det och sen tog jag två bilder. Men jag tänkte inte ens på att han ville ha kyrkan med i bild så jag vet inte ens om det vart bra bilder. Äsch, när han visar bilderna för någon får han väl förklara att det var någon svensk blondin som tog bilderna ;) 
 
Förlåt så hemskt mycket för ett långt inlägg men jag kände att jag behövde göra det upp till er för all brist på bloggning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: