Tack för en underbar dag flickor!

Åh jag hade typ världens bästa dag igår! Jag träffade Ida, Ulrika och Amanda i Sollentuna, sen tog vi en buss någonstans, lol. Där träffade vi i alla fall Mona och Lana. Sedan började vandringen. Men självklart inte utan ett stop på Ica först. Vi gick i alla fall till drakberget och hade picnick. Jättemysigt! Vädret var helt underbart, men inte när vi var tvugna att gå upp för det där jävla berget. Men vi solade, åt massor, sjöng, dansade och ritade med kolbitar på varandra. Ulrika behövde gå tidigare för hon skulle klippa sig så det var synd. Men vid fem började vi vandra vidare. Ida och Lana skulle hem och Mona skulle till Kista så jag och Amanda följde med henne. Innan vi åkte dit gick vi hem till Mona och vi fick se hennes rum, hihi. Vi åkte till Kista, där vi mötte upp Ulrika (som var fab i håret!) och Ida och Lana (Ida kom lite senare men iaf). Vi gick runt i Kista och försökte få Mona att köpa massa kläder men den kvinnan är fan mer kräsen än jag vet inte vad. Så jag gav upp. Men i fall ni vill veta så vill Mona köpa färgglada t-shirtar, gärna i svart eller vitt ;) Vi käkade middag där och vid nio begav vi oss hemåt. Klockan tio var jag hemma och klockan elva låg jag i sängen. Jag var så grymt trött men jag läste ändå lite innan jag somnade.
 
 
(Ps. till Aminis: Minä rakastan sinua kultaseni)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: