18 maj 2013

Jag vet att det är 19 maj eftersom jag skriver det här mitt i natten men eftersom jag inte har gått och lagt mig ännu så är det fortfarande lördag för mig. Jag ville skriva det här inlägget innan jag somnar eftersom jag lovade det.
I fredags åkte jag ut till landet med mina föräldrar och vi åker hem på söndag igen. Idag vaknade jag vid tio och vid elva så var jag och mamma påväg till Uppsala. Vi köpte med oss lite saker, det blev en klänning som jag kanske har på avslutningen och ett par nya skor och en fika i Gränby Centrum.  Jag älskar att fika med mor min, vi sitter alltid och pratar om allt mellan jord och himmel. Sen satt jag ute och solade i en timme ungefär, det syns dock inte. Blir det fint väder imorgon också så blir det garanterat solning då med. På eftermiddagen har jag bara hjälpt mamma lite i trädgården, varit ute i solen och kelat med katten. Vi var även upp till mormor och morfar en stund. Vi åt god middag och såg på Eurovision. Det var en bra dag och jag kände att det behövdes efter den här veckan och inför nästa.
Men nu ska jag sova! Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: