27 maj 2013

Mår skitdåligt just nu. Vaknade vid 6 imorse med migrän och ville bara spy. Mamma sjukanmälde mig vid åtta då det fortfarande inte hade gått över. Jag somnade som tur var om och vaknade vid 10. Fortfarande lika illamående. Jag tänkte att jag kanske kunde spendera lite av tiden till att plugga då jag har ganska mycket inlämningar den här veckan och ingen tid verkar det som. Men nej, min hjärna vill inte fokusera och jag vill bara sova. Jag har två inlämningar i morgon som jag ska försöka fokusera på. Men vi får se hur det går. Sen har jag även två inlämningar på fredag och även ett prov då. Som grädden på moset så har jag en muntlig redovisning imorgon så jag hoppas att jag mår bättre då. Nu ska jag försöka plugga lite innan jag somnar.
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: