Crazy night, egentligen inte

I torsdags träffade jag som sagt Chahinaz. Vi åkte longboard genom ungefär halva väsby. Köpte mat. Åt mat. Åkte/gick i regnet. Tanken var att vi skulle träffas på dagen och sen på kvällen skulle hon och Rebecca åka till någon kompis i Helenelund tror jag att det var, på fest/chillkrök som blev en fest. Men Rebecca blev sjuk så hokus pokus så skulle jag följa med istället. Så vi drog dit vid nio. Kom hem till mig halv två igen och sov här. Idag gick jag och broder till farmor för att hjälpa henne städa på terrassen och skura och sånt. Som tack för hjälpen så blev vi bjudna på mat och det var mumsigt. Just nu har jag suttit med det här inlägget i ungefär en halvtimme och har fortfarande inte publicerat det så, here goes nothing :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: