May the 4th be with you!

Happy Star Wars Day!
Inte för att jag brukar fira sånt, men tyckte att det lät som en bra idé idag.

Jag är snart påväg ut genom dörren faktiskt. Tänkte ta en liten springtur såhär på lördagseftermiddagen (andra springturen med nya skorna). Sen blir det träning. Komma back on track känner jag. Efter den här veckan så är det nästan ett måste. Är det bara jag som inte kan låta bli att trycka i mig massa skitmat när man är ledig? Vet inte varför... Men som sagt, nu tänkte jag kila ut på en liten springtur och ikväll blir det tacos med brodern och efter det ska jag nog träffa några fina vänner. Ska även försöka kila förbi centrum en snabbis.
Bild från morfars 75 års kalas.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: