We are all misfits living in a world on fire

Fick goda nyheter idag! Släkten har utvidgats ännu mer. Kusinen min i Norge fick ännu en liten bebis. En liten pojk blev det. Född idag runt mitt på dagen. Tjock var han också.
Förutom det så var jag till MQ i Väsby centrum i morse med brodern min. Det var nämligen upp till 50% rea för medlemmar så brorsan tänkte dra dit innan skolan. Och eftersom jag också hade sovmorgon så följde jag med. Hittade dock ingenting. Hade hoppats på att hitta någon fin sommarklänning men icke sa nicke. Idag slutade jag 11:35. Åkte till skolan för en 50 min lektion alltså. Men det var god lunch så jag stannade kvar och åt. Sen var jag hemma en stund och pluggade innan jag drog till jobbet. Efter jobbet följde jag och brorsan med mamma till Ikea för att inhandla lite nya utemöbler. Vi kom hem vid 6 och sen dess har jag suttit och gjort lite allt möjligt, pluggat bland annat. Snart blir det mat och efter maten ska jag fortsätta plugga på. På bilden försöker 
jag visa nagellacket men kameran fokuserade bara fel så det fick bli en ful min istället. Puss.
 
 Kelly Clarkson - People like us
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: